7 תשובות
אנשים ברשתות חברתיות מראים לך את מה שאתה רוצה לראות אז זה לא אמיתי באמת
לא חושבת שזה גרוע
אהמ לפעמים כן ולפעמין לא
כן כי את לא יודעת מי באמת מאחורי המקלדת ויכול להיות שהוא פדופיל
אני ממש לא בעד זה אחרי זה שאתה פוגש אותם במציאות זה נהיה ממש מוזר.
רומנטית כן סתם לדבר עם אנשים לא
מנסיון אישי ממש לא גרוע
איזה מישהו התחיל איתי באינסטגרם
הכרנו אחד את השניה
והיום אנחנו חצי שנה יחד (מרחק של שעה אחד מהשניה)
וכן בהתחלה כשראיתי אותו היה לי קצת מוזר ופדיחות קטנות פה ושם אבל עבר לי חחח
איזה מישהו התחיל איתי באינסטגרם
הכרנו אחד את השניה
והיום אנחנו חצי שנה יחד (מרחק של שעה אחד מהשניה)
וכן בהתחלה כשראיתי אותו היה לי קצת מוזר ופדיחות קטנות פה ושם אבל עבר לי חחח
אנונימית