8 תשובות
לדעתי אם את מרגישה שאת מסוגלת לזה נפשית,פיזית וכלכלית אז להשאיר.
השאלה היא אם את מוכנה להיות אמא.
הפלה זה לא משחק ילדים
את יכולה להתייעץ בעמותת אפרת
שואל השאלה:
אני מבולבלת,אם אני יפיל אני מפחדת שאני יתחרט עלזה כל החיים שליי
אנונימית
מי שכתב/ה שהפלה זה לא משחק ילדים, גם ילד זה לא משחק ילדים ולגדל ילד בלי אמצעים וכשאת עוד ילדה זה לא קל
השאלה אם את מסוגלת להיות אמא, אם את מסוגלת לכלכל את הילד
השאלה אם את מוכנה לילד...
הרבה יותר קשה להתחרט כל החיים על ילד שכבר נולד מאשר על עובר שלא יוולד, רק במקרה שאת מתחרטת והילד כבר נולד אז גם הוא יסבול