התחברות
הרשמה
הבנתי שהכניסו לבית האח הגדול מס' דיירים שהודחו במהלך העונה והיה בלאגן גדול בבית.
מישהו יודע מה קרה בדיוק או שנצטרך לחכות לפרק של מחר?
21 באוגוסט 2018, 16:22
תשובה אחת
עדיף לך לחכות זה יותר טוב אני גם מחכה
פ
פרפר בין פרחים