2 תשובות
את לא דפוקה. את צריכה להאמין בעצמך יותר. תסתכלי על עצמך כל יום בבוקר ותחייכי לעצמך. את מושלמת בדיוק כמו שאת... גם לי הייתה תקופה כזאת אבל הצלחתי להתגבר! אני מאמינה שגם את יכולה.
ועם בא לך לפרוק את מוזמנת לפרטי
יתרחקו ממך ויעליבו אותך כי אנשים שונאים את האמת הם מעדיפים שקרים אני חושבת שכדאי לך פשוט להיות עצמיך האנשים שאת לא תצטרכי יעזבו כי הם לא יהיו מסוגלים לראות אותך איך שאת. אני לא אומרת שזה לא ייכאב ושלו תרצי למות ומה לא את רק צריכה להחזיק מעמד עד שהגבר או אישה או אף אחד ופשוט תבלי עם חתול או כלב יגיעו וייגרמו לך לחייך חיוך שלא תרצי להוריד מהפנים :)