10 תשובות
אם קיבלת אחד בתחילת החודש ואז בסוף החודש ונגיד עסקת בהרבה ספורט אז זה הגיוני
זה בסדר
את חולה?או שעברת טראומה?
אנונימית
זה בסדר, קורה גם לי כל כמה חודשים
כן קורה לי הרבה
שואל השאלה:
הרגעתם אותי , (ותזכירו לי לא לבדוק יותר על דברים בגוגל חחח )
אנונימית
או שהיה מספיק הפרש
או שהיה לך משם דימום
אם קיבלת מחזור לא מזמן אז זה נורמלי וזה יכול לקרות בהתחלה.
כן כי הפרש בין המחזור יכול להיות פחות מחודש
קורה לפעמים