7 תשובות
לא מה הקשר כפוי טובה
לא אתה לא חייב לו כלום
לא הבנתי את הקשר...לא
לא
אנונימי
מנסה לעשות לך רגשות אשם ולגרום לך לא ללכת, לול ככה זה מרגיש כזה- איפה עוד אני אמצא עובד טוב כמוהו בלה בלה.
קיצקוצ שים זין ויאללה להתקדם לעבודה אחרת בהצלחה!
המעסיק יכול ללכת לחפש את חבריו בחוף ירושלים
באותו הנושא: