2 תשובות
לדעתי זה די הגיוני
כי תכלס הכללים שלהם זה לא לבוא ואם באת אז הגיוני שיעיפו אותך
אבל תבררי שוב.
את לא מתנדבת, את בת שירות. לכל מקום יש חוקים וכללי התנהגות שצריכים להיות מותאמים אליהם, ובטח ובטח שבמקום כזה תצטרכי להיות ייצוגית בכל זאת קבלת קהל.