8 תשובות
לא חושבת
כן
HOH
כן אבל ישאלו איפה האפוטרופוס. מנסיון.
למה לא??
כן אני פעם אחת בגיל 14 הלכתי לבד אתה רק צריך את הכרטיס שלך וזה
אנונימית
אני הלכתי בגיל 16 לבד ועשו הכל כרגיל לי שאלות
אם יש לך הפניה אז אתה יכול לבד
באותו הנושא: