5 תשובות
זה ממש ממש רזה, את בתת משקל אחותי.
ולא תהיה לו בעיה, וזה לא חובה ;-;
הוא לא חייב להרים אותך בחתונה... וזה תלוי בכוח שלו, חפשי אחד שרירי(;
שואל השאלה:
נושמת כל יום
אני לא בתת משקל באמת אני אומרת לא לצומי אפילו יש לי כזה קצת בטן
אנונימית
כל החברות שלי שוקלות 53+
ואני מצליחה להרים אותן ואין לי כוח פיזי ביידים
זו לא בעיה להרים את המשקל הזה הכל בסדר
את גם לא מלאה או משהו את אפילו בתת משקל
אבל אני יכולה להבי
שואל השאלה:
אני לא בתת משקל בסטיפס זה נשמע ככה אבל כשרואים אותי במציאות רואים שלא יש לי פנים עגלגלות וקצת בטן אפילו
אפילו קצת הרבה חחח
אנונימית