11 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי ספייסי תסביר
תתחבר לwifi אחר
ואז תנסה להתחבר שוב לאומיגל
שואל השאלה:
אבל עם אני רוצה בבית
אם עשו לך באן לאייפי אז אתה לא יכול בבית
שואל השאלה:
אני לא מבין כאילו אי אפשר עם החיבור נתונים
שואל השאלה:
שיניתי כתובת אינטרנט ועדין רושם
יש מצב שזה הקוקיז. תנסה מדפדפן אחר, או תעשה את זה כשאתה בתוך אומיגל (בגוגל כרום):
תלחץ ctrl+shift+i. ייפתח לך חלון. תלחץ על שני החיצים שבסרגל למעלה, ועל application. תלחץ על cookies, ואז על clear all (סמל של עיגול עם קו מלוכסן)
אתה במצלמות?
אם זה ip ban אז תתחבר לוויפי אחר ואז ישתנה לך האייפי ותוכל להתחבר שוב
פשוט תוריד holla לטלפון אותו הדבר