7 תשובות
כן וכן
כן
גם אצלי בבית ספר יש
כן
וואי זה ניראה כזה מגניב, עשתה לי חשק ללמוד בבית ספר בחול אימלה
וואי זה ניראה כזה מגניב, עשתה לי חשק ללמוד בבית ספר בחול אימלה
קוראים לזה קפיטריה..? -_-
גם אצלינו יש ...
יש שם קפה ארוחת בוקר .. כל מניי.
יש שם קפה ארוחת בוקר .. כל מניי.
שואל השאלה:
גם לי יש מאפייה וזה אבל אצלם יש ממש בחירה זה נראה כמו מרכז של מסעדות
גם לי יש מאפייה וזה אבל אצלם יש ממש בחירה זה נראה כמו מרכז של מסעדות
אנונימית
באותו הנושא: