7 תשובות
כן וכן
גם אצלי בבית ספר יש
כן
וואי זה ניראה כזה מגניב, עשתה לי חשק ללמוד בבית ספר בחול אימלה
קוראים לזה קפיטריה..? -_-
גם אצלינו יש ...
יש שם קפה ארוחת בוקר .. כל מניי.
שואל השאלה:
גם לי יש מאפייה וזה אבל אצלם יש ממש בחירה זה נראה כמו מרכז של מסעדות
אנונימית