7 תשובות
חכה שהיא תענה ותתחבר כל כמה דקות כדאי לראות עם היא ענתה
תחכה קצת, בטח קשה לה לענות עכשיו.. אם היא לא תענה עד מחר תנסה דרך אחרת ליצור איתה קשר.
אני בטוחה שהיא תענה לך,תחכה.
אולי היא התנתקה כדי להיות עם עצמה ולהרגע אחרי מה שעשתה. תאזר בסבלנות ותבדוק כל פעם אם היא מחוברת..
שואל השאלה:
היא שלחה לי בסביבות שתיים עשרה אבל אני לא יודע איך עוד )):
אנונימי
שואל השאלה:
שתיים עשרה בצהריים חח אבל ראיתי רק עכשיוו
אנונימי
תדבר עם הורים שלה משפחה מי שגר איתה בבית