9 תשובות
ברורר
לא מוזר!!
גם אני אוהבת אותם ואפילו מאוד
גם אני אוהבת אותם ואפילו מאוד
זה לא מוזר בכלל. אלה להקות מאוד טובות.
לא מוזר . להקות מדהימות , גם אני אוהבת אותן
אחלה להקות מה רע
מה מוזר? גם אני אוהבת אותן מאוד
זה ממש לא מוזר!
כל אחד והטעם שלו
כל אחד והטעם שלו
כן אחי זה בסדר
כל אחד והמוזיקה שהוא אוהב
כל אחד והמוזיקה שהוא אוהב
באותו הנושא: