6 תשובות
עזבי אותו תנתקי איתו קשר. איכס.
הוא לא מעוניין בך זה לא אומר שהוא חרא ידיד וצריכה לנתק קשר ממנו זה אומר שיש לו חיים משלו פשוט
שואל השאלה:
זה לא רק אצלי
לא משנה עם הוא מדבר הוא יכול לסיים שיחה באמצע כדי לדבר עם אותו חבר
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש מעצבן כי אנחנו גם צוחקים בשיחות והכל ואז באמצע שהוא מת מצחוק הוא אומר טוב ביי
אנונימית
לא רק קנאה, זה פוגע. תזרקי את הידיד הזה הוא פשוט חרא. מה זה הדבר הזה לנתק לבן אדם באמצע משפט כי אתה רוצה ללכת לשחק עם מישהו משחק מחשב.
עזבי אל תתאמצי עליו בכלל.
הוא לא מעוניין בך. ורוצה לשחק עם חבר שלו. הגיוני שאת מקנאה אבל אין מה לעשות