6 תשובות
זה מה יש ועם זה ננצח
אל תשימי עליה היא יצאה ממש כלבה
תאכלי מה שבאלך וכמה שבאלך והקנאים יקפצו

הייתי פעם מלאה ואבא שלי היה רומז לי גם דברים כאלה אבל הוא השמין בעצמו אז..
אני בטח הייתי בכוונה חוזרת עם 5 קופסאות קורנפלקס אם היו אומרים לי את זה.

תדברי איתה על זה
וואאט?
זה ממש ממש לא יפה מצידה.
שימי פס בבקשה ותאכלי מה שבאלך.
שואל השאלה:
compass84 - חחח לדבר?!
אין את המילה הזאת איתה ...אי אפשר לדבר איתה...זה רק צעקות , קללות וריבים
אנונימית
תגידי לה, "את צודקת, בישביל להרזות אני חייבת לצאת בכל מקרה מהבית. הלכתי לעשות הליכה ואחר כך לקנות קורנפלקס"