2 תשובות
אני למדתי בקידום נוער ולא יצאנו. לא יודעת אם גם במקומות אחרים בארץ לא מוציאים...
אני אישית לא, אבל מוצאים אצלנו (חיפה)
אנונימית
באותו הנושא: