5 תשובות
אל תילחצי.
יש לך תיכון עוד שנה,תילחצי מזה.
זאת כיתה קלילה קחי אותה בסבבה
אל תלחצי כיתה ח זה בקטנה
כיתה ח הא? שנה קלה חח, מה כבר יש מיצבים? גם אם תיכשלי לא יקרה כלום השנה לא משמעותית במיוחד
אל תלחצי! ברצינות, זאת הכיתה הכי קלה שהיתה לי, היא פשוט כמו כיתה ז רק עם קצת יותר חומר. אין ממה להלחץ
חכי שתגיעי ליא'
אבל כאילו ברצינות, אין לך מה להיות לחוצה.
באותו הנושא: