7 תשובות
לדעתי לא .
אם את רוצה ויש שיער אז כן
אם את רוצה להוריד, וזה מפריע לך
אז כן. המלצה שלי - שעווה. גילוח זה מאוד לא טוב
אז כן. המלצה שלי - שעווה. גילוח זה מאוד לא טוב
אם את מרגישה לא בנוח עם זה אז כן
אם את רוצה אז כן, רק לא גילוח כי אז יצמחו לך מלא שערות שחורות
תעשי מה נוח לך ומרגיש לך נוח ונעים אני חושבת שאת אםילו לא צריכה לשאול את זה פה התשובה ברורה אם את רוצה תעשי אם לא מרגיש לך נוח עם זה שיש לך שיער ביידים תורידי
התחלתי בגיל 13 בערך אבל זה כי הרגשתי רע עם עצמי והייתי חסרת ביטחון בכללי. אני מבינה את החשש מלעשות משהו כזה, תדברי עם אמא שלך ואם את עדיין תרצי להוריד שיערות בידיים עדיף לקנות שעווה בסופר פארם(הרצועות המוכנות) ולכי על זה. זה לא כאב לי כמו שחשבתי ועם הזמן השיער נהיה רך יותר ודל יותר(או שזו רק אני). לא ממליצה לגלח