38 תשובות
דעתי שאתה אידיוט
פשוט תסתום
גם אני אחי הכל טוב
כן כולם יוצאים מהארון... מטורף
לא שיש לי בעיה עם זה
לא שיש לי בעיה עם זה
זה באמת נהפך לטרנד
לא מספיק שלהטבים זה מגעיל עכשיו זה גם טרנדי
לא מספיק שלהטבים זה מגעיל עכשיו זה גם טרנדי
שלא כולם בני 12 שחושבים שזה טרנד וזה שראית כמה כאלה לא אומרים שכולם כאלה . מה אם השאר?
שואל השאלה:
הרי כדי להיות הומו יוצאים מהארון זה לא משהו טבעי
הרי כדי להיות הומו יוצאים מהארון זה לא משהו טבעי
אנונימי
אתה לא טבעי יא טיפש
אנשים כמוך מגעילים אותי
אנשים כמוך מגעילים אותי
גם אני נגד
גם אני נגד
אוי אלוהים ישמור הם לא בוחרים בזה את לא מבינ כלום , הם נולדים ככה מה טרנד בזה , רובם לא רוצים את זה בכלל
אנונימי
בכנות אני לא יודעת מה זה עניינכם נטייה מינית של אנשים ?! שיעשו מה שבא להם זה החיים שלהם ולא תגידו להם מי להיות אין לכם זכות לשפוט
זה טבעי וזה לא רק אצל בני אדם
אנונימי
שואל השאלה:
הרי למה בן ובן לא יכולים לעשות יחסי מין ולהביא ילדים כי זה לא הטבע שלנו תחשבו על זה
הרי למה בן ובן לא יכולים לעשות יחסי מין ולהביא ילדים כי זה לא הטבע שלנו תחשבו על זה
אנונימי
^ מה יש לשפוט או לא לשפוט ?? הם לא בוחרים בזה ! אם הם היו יכולים הם לא היו כאלו , אין להם ברירה ..
אנונימי
שואל השאלה:
אם לא היו אנשים כאלה בעולם הם לא היו חושבים על זה
אם לא היו אנשים כאלה בעולם הם לא היו חושבים על זה
אנונימי
אבל אתה לוקח את זה למקום אחר לגמרי!!
אהבה היא לא איזה פס ייצור לילדים, יש הומואים שבכלל לא רוצים ילדים וגם אנשים סטרייטים וכו. מה הבעיה פשוט לאהוב? בלי שזה יפריע לאף אחד
אהבה היא לא איזה פס ייצור לילדים, יש הומואים שבכלל לא רוצים ילדים וגם אנשים סטרייטים וכו. מה הבעיה פשוט לאהוב? בלי שזה יפריע לאף אחד
שואל השאלה:
וגם מה זה בי אי אפשר להתחתן עם שניים כל העולם הזה שנהיה פשוט חארטה
וגם מה זה בי אי אפשר להתחתן עם שניים כל העולם הזה שנהיה פשוט חארטה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אם בן ובן לא יכולים להתרבות זה לא הטבע שלנו כמו שבן יתחתן עם קופה הם גם לא יכולים להתרבות ובגלל זה אנחנו לא מתחתנים עם חיות
אבל אם בן ובן לא יכולים להתרבות זה לא הטבע שלנו כמו שבן יתחתן עם קופה הם גם לא יכולים להתרבות ובגלל זה אנחנו לא מתחתנים עם חיות
אנונימי
שואל השאלה:
אם תחשבו על זה קצת תראו שאני צודק
אם תחשבו על זה קצת תראו שאני צודק
אנונימי
מה זה נהיה ? שום דבר לא נהיה , היו הומואים ולסביות והכל מהכל מאז ומתמיד וביוון העתיקה (לפני יותר מ 3000 שנה) זה היה מותר ומקובל ואחרי זה רדפו אותם והם היו צריכים להיות בסתר עד שנות ה 70 שהכל השתנה אחרי מצעד הגאווה הראשון בניו יורק
אנונימי
אתה טועה כל כך
אנונימי
^ מה השתגעתם או מה הם נולדים ככה זה גנטי , זה לא נוצר בגלל שמדברים על זה או לא , אולי אם מדברים אז יותר יצאו מהארון אבל הם נולדו כאלו
אנונימי
איזה ילדים קטנים מה זה הדבר הזה
אנונימי
אני מכיר אישית הומואים ולסביות , יציאה מהארון זה לא אומר שהם החליטו שהם כאלו .. אין לכם שום ידע בסיסי אפילו
אנונימי
צודק לחלוטין בכל מילה
עניתי על השאלה ואין דבר כזה מבולבלים .. אף אחד לא יגיד סתם או יחשוב סתם זה לא הגיוני מבחינה מדעית בכלל
אנונימי
הם פשוט מגלים את זה מה רע
אנונימי
בעבר רק כשאנשים סיימו צבא הם בכלל חשבו אם לספר את זה
אנונימי
נו בסדר זה לא נמשך מינית כמו בגיל 16 אבל יש כבר ממש התאהבות ויש משיכה מינית אבל לא ממש כמו בגילאים אחרי . אני זוכר את זה
אנונימי
זה גיל שבו הומואים ולסביות מגלים שהם כאלו והם חושפים את זה אחרי
אנונימי
ושאומרים "משיכה מינית" הכוונה פשוט לאהבה כי לא יגידו "הוא מאוהב בגבר" ובטח שלא בטלוויזיה או באינטרנט אז תמיד אומרים משיכה מינית מה כבר יגידו
אנונימי
תסתום וזהו
אנונימית
זה לא צריך להפריע לך הם לא פוגעים באף אחד
צודק לגמרי! מה זה הטרנד הזה!
יאי עוד ספאם שהגיע לשאלות החמות^^
מה אתה דפוק? נראה לך שלצרת מהארון זה עסק קל? זה לא נהיה טרנד ואני לא מבינה למה כולם חושבים שכן. אף אחד לא רוצה שיחשבו שהוא נמשך למשהו שהוא לא
אנשים כמוך מגעילים אותי!
אנונימית