12 תשובות
אני אישית חושב שבשלוש שנים האחרונות הפסטיגל הדרדר.לדעתי הטעות הראשונה שלהם הייתה להתחיל עם כל הקטע הזה של "מקובלים" כביכול,אבל כל אחד ודעותיו.
אני, מאוד התדרדר..
לגמרי
הדרדר מ14 בערך
הוא כבר הרבה שנים מדורדר מאוד. אבל תמיד יש לאן להמשיך להתדרדר - והשנה ההתקדמות משמעותית.
יש יותר גרוע משיר הסלפי?
אבל תכלס הייתי הולכת לפסטיגלים שהייתי קטנה והפסקתי כי הם פשוט נהיו גרועים.
הדרדר ממש, עוד משיר הסלפי
צריך לבטל את הפסטיגלים...
אם הם רוצים רעיון לפסטיגל אז שיעשו "פסטיגל נוסטלגיה"
פסטיגל עם כל המשחקים והשירים של פעם
וואו לגמרי^
הוא כבר היה מדורדר
כל כך
אם כבר הפסטיגל האחרון שעוד נשאר טוב
זה היה לדעתי היי סקול פסטיגל 1
מאז הכל פח ואותו דבר