5 תשובות
הרודן אתה בן אדם מקסים
לא באמת
ולשאלתך ,לא הכל בסדר זאת התקופה הכי יפה בחיים :)
לא חח
כן
אנונימית
ממש לא
יש לי חבר שהיה בגיל ההתבגרות ומת