5 תשובות
יש הפרדה לא? וכנראה שיסתכלו אני מניח
תמיד מסתכלים על בנות לא משנה באיזה גיל
חחח אצלי בבית ספר כן גם לפני.
הבנים בכיתה שלי הסתכלו גם בכיתה ח..
אצלנו מפרידים אז לא
באותו הנושא: