8 תשובות
כן אני מסכימה
זה אמירה די נכונה.
אני מסכימה.
אני זוכר היא הייתה על הפנים
לא מסכימה
אני לפעמים שוכחת ממנה ,היא לא הייתה עם מישהו מיוחד
יותר חשובה לי הנשיקה הראשונה שהייתה עם מי שאני אהבתי ואותה אני זוכרת בעיקר
זה לא בהכרח
אני לא במיוחד זוכרת... אני כן זוכרת את הראשונה שאמרה משהו מבחינתי.
וואי החזרת אותי לרגע הזה זה היה נורא לא הבנתי מה אני עושה בכלל
זה היה הכי מוזר בעולם לא באלי לזכןר חח
אנונימית