4 תשובות
הם לא יחשבו שאת מפגרת.
וזו באמת באמת לא פדיחה.
HOH
חחח בקטנה לכי פשוט תבקשי אותה שילמת כסף עליה מה עכשיו תשאירי אותה שם ?
ממש לא פאדיחה. תיכנסי ותגידי למוכר שהזמנת משהו באינטרנט ומאיזשהי סיבה הבנת שזה הגיע אליהם. זה נורמלי לגמרי אני לא מבינה מה הבעיה...
שואל השאלה:
פעם הראשונה שאני מזימינה ורובם הולכים לדואר ישראל..
הוא יחשוב שזה מוזר אין לי כוח לנעיצות מבטים של היא משוגעת יש לה בעיה במוח..
אנונימית