4 תשובות
הם לא יחשבו שאת מפגרת.
וזו באמת באמת לא פדיחה.
וזו באמת באמת לא פדיחה.
חחח בקטנה לכי פשוט תבקשי אותה שילמת כסף עליה מה עכשיו תשאירי אותה שם ?
ממש לא פאדיחה. תיכנסי ותגידי למוכר שהזמנת משהו באינטרנט ומאיזשהי סיבה הבנת שזה הגיע אליהם. זה נורמלי לגמרי אני לא מבינה מה הבעיה...
שואל השאלה:
פעם הראשונה שאני מזימינה ורובם הולכים לדואר ישראל..
הוא יחשוב שזה מוזר אין לי כוח לנעיצות מבטים של היא משוגעת יש לה בעיה במוח..
פעם הראשונה שאני מזימינה ורובם הולכים לדואר ישראל..
הוא יחשוב שזה מוזר אין לי כוח לנעיצות מבטים של היא משוגעת יש לה בעיה במוח..
אנונימית
באותו הנושא: