3 תשובות
תנשמי.
תהיי רגועה, אל תשימי על דברים שמעצבנים אותך.
תנסי להיות יותר פתוחה, יכול להיות שאת קצת מופנמת.
תנסי להיות חברותית ורגועה
ופשוט מי שמעצבן אותך לא להתייחס.
גם אני התעצבנתי מכל פיפס קטן, אבל למדתי בעצמי איך להסתדר עם זה.
בהצלחה מותק❤
פשוט על תשימי על אלה שמעצבנים על תתיחסי אליהם ותנסי לרסן את עצמך אליהם
כמו שאני לא מתייחסת לאלה שצועקים אני פשוט עושה כאילו לא קרה כלום ונושמת
את חייבת לשלוט בעצמך, ללמוד לקחת נשימה ולחשוב לפני שאת מגיבה, ללמוד לשתף פעולה עם הפסיכולוגית.
באותו הנושא: