2 תשובות
כן עדיין אפשרי , נשארו תקנים.
תחשבי עם עצמך על תחום שאת אוהבת ואיזור ותדברי עם רכזת של האיזור. את יכולה להצטרף לצריכות שירות בפייסבוק זה יכול לעזור לך. ולגבי ההתלבטות אם לעשות שירות תלוי בך , ואיך שאת מרגישה. שיהיה בהצלחה :)
עדיין לא מאוחר. יש תקנים פנויים של הדקה ה-90 דרך האגודה להתנדבות. תבדקי באתר שלהם, שם גם תמצאי טלפון ליצירת קשר עם המוקד. בהצלחה :)