23 תשובות
בגד ים
כמו כל האנשים ביקום...
כמו כל האנשים ביקום...
אנונימית
שימי זין כפרע לבנים לא אכפת איך הגוף שלך נראה אם הם לא מכירים אותך וגם אם הם מכירים אז בקושי
בגד ים , לא להתייחס למה שאומרים לך ולהיכנס...
כשהייתי מלאה הייתי נכנסת רגיל עם בגד ים ביקיני. ממה יש לי להתבייש? הגוף שלי יפה כמו שהוא ;)
שואל השאלה:
אני בפארק מים ענקי בחול כרגע ויושבת פשוט בחוץ ואפילו לא הבאתי בגד ים ויש פה מגלשות ממש מגניבות כמו שרואים בכל הסרטונים של הפארקי מים ואפילו את הרגליים שלי אני מכסה בגקט כי אני עם מכנס קצר:/
אני בפארק מים ענקי בחול כרגע ויושבת פשוט בחוץ ואפילו לא הבאתי בגד ים ויש פה מגלשות ממש מגניבות כמו שרואים בכל הסרטונים של הפארקי מים ואפילו את הרגליים שלי אני מכסה בגקט כי אני עם מכנס קצר:/
אנונימית
את תתחרטי על זה. פשוט תהני. אל תגבילי את עצמך בגלל מה שיגידו.
אנונימית
את בחול! תנצלי את ההזדמנות שיש לך ותהני, כאחת שגם לא שלמה עם הגוף שלה בכלל בכלל הייתי קופצת על זה. למי אכפת איך הגוף שלך נראה? הם הולכים לראות אותך פעם אחת בחייהם, את במדינה זרה.
שימי זין, גם ככה כולם שם בארצות הברית עם ההשמנת יתר שלהם מחוסרי זכות דיבור אז שיתרכזו בגוף שלהם
שימי זין, גם ככה כולם שם בארצות הברית עם ההשמנת יתר שלהם מחוסרי זכות דיבור אז שיתרכזו בגוף שלהם
מבינה אותך.. שימי *** יש שם בטח מלא מלאים פשוט תכנסי אני נכנסת עם בגד ים שלם שמחמיא לי מחנות ספורט
ביקיני ומעל חולצה ומתרצת את זה שאני פשוט אשרף למוות. מה שנכון אז זה מקל על השקר, כשאנשים רואים את כל הנמשים שלי הם ישר מבינים ומפסיקים לשאול שאלות
אנונימית
שמעי.אני מעריצה בנות מלאות שמסתובבות בבגד ים בלי להסתיר.
נכון. אז יש את השטחיים שאומרים לעצמם "איך היא מסוגלת? חסרת מודעות!"
אבל אני חושבת שזה מראה אומץ. להסתובב איך שאת רוצה ואיך שנוח לך בלי לנסות להסתיר.
אול בהתחלה תתביישי בזה אבל תתרגלי אחרי כמה זמן...
ככה היה גם לי. עכשיו מרגישה טוב עם עצמי. זה מעלה את הביטחון בנוסף...
אז יאללה. קומי ולכי למתקנים שאת רוצה! אל תתביישי ותפסיקי לחשוב על זה יותר מדי!
מקווה שעזרתי...❤❤
נכון. אז יש את השטחיים שאומרים לעצמם "איך היא מסוגלת? חסרת מודעות!"
אבל אני חושבת שזה מראה אומץ. להסתובב איך שאת רוצה ואיך שנוח לך בלי לנסות להסתיר.
אול בהתחלה תתביישי בזה אבל תתרגלי אחרי כמה זמן...
ככה היה גם לי. עכשיו מרגישה טוב עם עצמי. זה מעלה את הביטחון בנוסף...
אז יאללה. קומי ולכי למתקנים שאת רוצה! אל תתביישי ותפסיקי לחשוב על זה יותר מדי!
מקווה שעזרתי...❤❤
בגד ים כמובן.
לפעמים ביקיני לפעמים שלם.
שמה ז*ן על כולם.
ובעיקר אוהבת את הגוף שלי
אני אוהבת את הים, אני אוהבת את הבריכה, אני אוהבת להשתזף, אני אוהבת להשרף, אני אוהבת את התחת שלי, אני אוהבת את הציצי שלי, אני אוהבת את הרגליים שלי ואני שלמה עם כל מה שאני מראה חח
לפעמים ביקיני לפעמים שלם.
שמה ז*ן על כולם.
ובעיקר אוהבת את הגוף שלי
אני אוהבת את הים, אני אוהבת את הבריכה, אני אוהבת להשתזף, אני אוהבת להשרף, אני אוהבת את התחת שלי, אני אוהבת את הציצי שלי, אני אוהבת את הרגליים שלי ואני שלמה עם כל מה שאני מראה חח
אני שמה טייץ וחולצת בית ספר ישנה. כי אני הולכת פעם ב...
אנונימית
פעם הייתי לובשת מכנס קצר וגופייה
היום אני שמה פס על כולם ולובשת מכנס קצר עם חזייה של בגד ים
היום אני שמה פס על כולם ולובשת מכנס קצר עם חזייה של בגד ים
פעם הייתי שמה כרגיל בגד ים ושורטס
השנה יצאו לי סימני מתיחה אדומים נוראיים אז הפסקתי ללכת לים כי לא נעים לי גם הכרס וגם הסימנים הלא מחמיאים
אבל את בחול תנצלי את זה ותהני
השנה יצאו לי סימני מתיחה אדומים נוראיים אז הפסקתי ללכת לים כי לא נעים לי גם הכרס וגם הסימנים הלא מחמיאים
אבל את בחול תנצלי את זה ותהני
אנונימית
האמת אני לא גאה בזה אבל אני פשוט לא נכנסת לים ולבריכה בחיים. לא אוהבת לחשוף את הגוף שלי ומרגישה לצערי הכי מכוערת ומגעילה בעולם. נכון שהפתרון הנכון להרגשה שלי הוא דיאטה ואורח חיים בריא אבל לבינתיים יותר קל פשוט להמנע מלחשוף את הגוף...
אנונימית
שורט וחזייה של בגד ים.
אנונימית
לפני שירדתי 15 קילו
מ70 קילו ל55
הייתי שמה ביקני ושמה ז*ן על כולם.
מ70 קילו ל55
הייתי שמה ביקני ושמה ז*ן על כולם.
איך שפאקינג באלי
ואפחד לא יכול להגיד לי אחרת
כי אני לא שונה מהם בשום צורה ואלה שאומרים שכן- שמה זין
זה שהם אוכלים מה שבא להם ונשארים רזים לא אומר שאני אכנס לדיאטה
ואפחד לא יכול להגיד לי אחרת
כי אני לא שונה מהם בשום צורה ואלה שאומרים שכן- שמה זין
זה שהם אוכלים מה שבא להם ונשארים רזים לא אומר שאני אכנס לדיאטה
אנונימית
פאקינג בגד ים.
וואו את כלכך הולכת להצטער על זה.. תקשיבי אני לא הכי מלאה אבל עד לפני שנה חשבתי שאני ממש שמנה והייתי לפני שנה בחול.. לא נכנסתי לבריכה ולא כלום, היה חם מוות ומצאתי את עצמי עם מכנסיים ארוכים . היום אני כל כך מצטערת על זה.. אבל אני יכולה להגיד לך שהיום אני הולכת לים עם ביקיני בלי לדפוק חשבון לאף אחד, שימי מה שאת אוהבת ומה שאת מרגישה הכי בנוח איתו.. ותהניי
אני מניחה שהן לובשות בגד ים
ואיך הן נכנסות זה באמת תעלומה
אולי שמים רגל אחת במים ואז את השניה
מה זאת השאלה הזאת חח שמנות הן לא מוטנט
ואיך הן נכנסות זה באמת תעלומה
אולי שמים רגל אחת במים ואז את השניה
מה זאת השאלה הזאת חח שמנות הן לא מוטנט
בגד ים: גופיה ותחתון את לא צריכה להיתביש בגוף שלך או במי שאת
אנונימית
סליחה אומרים שמנות זה מעליב אותי.
באותו הנושא: