7 תשובות
שקטות וביישניות אבל לא יותר מדי.
בטחון
כל אחת והקסם שלה. אני מעדיף ביטחון עצמי
שקטות , אבל לא יותר מדי
אני סוגדת לך שהדגשת את הסטרייטים
xm1
כןן זה בידיוק מה שאני אוהב
שקטות אבל לא באופן קיצוני