5 תשובות
כנסי להגדרות ותעשי סנכרון לחשבון גוגל שלך זה יהיה אמור לשמור לך את המשתמש
מה הבעיה להתחבר פשוט? סיסמה ומייל..
ואם את גולשת דרך גוגל כרום
כנסי להגדרות משם ל סיסמאות שזה למטה ותבדקי שכתוב לך של סטיפס כאילו את הכתובת של האתר זה אומר שזה שמור
כנסי להגדרות משם ל סיסמאות שזה למטה ותבדקי שכתוב לך של סטיפס כאילו את הכתובת של האתר זה אומר שזה שמור
לא יהיה שום בעיה אם תמחקי זה ישמר
שואל השאלה:
אוקיי תודה חברים שלי :)
אוקיי תודה חברים שלי :)
אנונימית
באותו הנושא: