17 תשובות
שואל השאלה:
אין לי חופשים יותר
אנונימית
עצוב לך שהם חוזרים ואנחנו בצבא?
עדיף להיות בצבא מאשר לחזור ללמוד.. למי יש כוח ללמוד?
ולמעליי, הדממה? איזו הדממה?!אני כל הדממה בבסיס כי פאקינג לחייל יש רק 18 ימי חופש שמספיקים לכלום.
אנונימית
שואל השאלה:
מעדיפה ללמוד :(
אנונימית
מה.-.
מעדיפה צבא
למי יש כוח שעה של שיעור היסטוריה?
כמה זמן נשאר לך בצבא שאת כזאת שבוזה?
אנונימית
שואל השאלה:
5 חודשים ולך?
אנונימית
חחח שנה
אוף איזה כיף לך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הזמן לא זז! וישלך חתיכת פזמ בסטיפס
אנונימית
עוד לא בצבא כבר מדברת במונחים צבאיים חחח פזמ
אנונימית
אם לא הבנת^
היא עוד 5 חודשים משתחררת
אנונימית
שואל השאלה:
חחח כן נראלי היא לא הבינה לא נורא
אנונימית
אערר חשבתי את השנה מתגייסת ומתבאסת שכולנו עולים לבצפר ואת מתגייסת
lol לא קראתי את התשובות רק את האחרונה לפניי
my bad
אנונימית
יש לך הדממה כרגע לפחות!
26 חודשים לשחרור, ועדיין לא מבואס מדי
נשאר לי שבוע לשחרור ומבטיחה לך שזה יעבור לך בטיל, אני מרגישה כאילו התגייסתי לפני שניה וכבר עברו שנתיים ! המון בהצלחה !
שואל השאלה:
לבית ספר? ילדה אני בצבא כל יום אין חופש גדול
אנונימית
חזרתי לפני שבוע ביץ'
וואלה תאמיני לי הלוואי להתחלף איתך אני בשנה האחרונה שלי ושבעתי מבית ספר למשך שנה או שנתיים טובות חוץ מזה אם נשאר לך חמישה חודשים את באמת פזם תנצלי את זה חח
אנונימית