2 תשובות
קרה לי בשניות. תוך שבועיים נפתחתי לבן אדם בצורה מטורפת. אנחנו ביחד שנה עכשיו אבל האהבה שלנו הייתה מידית וחזקה ברמות עוד לפני שידענו את זה. ואף אחד מאיתנו לא תכנן. אף אחד בעולם לא מתכנן. זה מגיע לכולם לפני שאת שמה לב את ישנה בידיים של הבן אדם הכי קרוב אלייך בעולם אחרי נשיקת לילה טוב
לדעתי זה פשוט מתחיל בקטנה ואז נפתחים לבן אדם,וכשנפתחים לאותו מישהו מרגישים הכי בנוח להיות איתו/איתה.