6 תשובות
ביג
אנונימית
בביג בכללי יותר טוב
בסיטי יש מזגן
שכל אחד יעשה את השיקולים שלו xd
בביג ללא ספק
אני לא אשדודית.
אבל הסיטי זה כאילו קניון?
אם כן אז בסיטי
אנונימית
ביג
בביג.