9 תשובות
כי היא רעה
בגלל שהיא רבה עם אביבית
בואו אם תהיו שם כמה חודשים ומישהי תיכנס איזה חודשיים לפני הגמר והיא מפורסמת בטח שהם יתעצבנו
דרך אגב ברור שהם יהיו חברות בחוץ
כי היא ערסית רעה
צבועה ממש ורעה
אנונימית
בהתחלה כל הזמן הייתה עם אליאב ופתאום התהפכה והיא מלקקת לישראל ומעליבה את אליאב, בחיים לא ראיתי גועל כזה
אנונימית
תראו תלייב נשמות היא לא מעליבה ולא כלום אז היא השלימה איתם מה קרה נראה אותכם שם כמה חודשים
אין לי מושג לדעתי היא לא יותר גרועה משאר הדיירים שהיו בבית
תודה על המינוסים על זה שאתם לא מקבלים את הדעה שלי אבל אם תראו אותה ברחוב שהיא תצא אני בטוחה שתבקשו איתה תמונה או תגידו הנה מירב מהאח הגדול ולא תקללו אותה אז זאת לא היא צבועה כאן (: