5 תשובות
אדרנלין תמיד עובד
חחח זה לא מרפא אותך את פשוט כל כל רוצה אותו שאת מתעלמת מהכאב
זה הגיוני.
גוף ונפש, לנפש יכולת השפעה רבה על המצב הבריאותי של הגוף.
זה אדרנלין, כמו שכתבו אדם נחתכת לו האצבע והוא צורח... הוא לא צורח כי כואב לו, הוא צורח בגלל האדרנלין
את כזאת חמודה ❤וכן כנראה שהאהבה מרפאת ומרגיעה אותך