8 תשובות
מצטערת אבל אני מכורה לאביבית
אני לא מצביעה,אם הייתי יכולה הייתי חצי אליאב גם
אליאב ממש מתוק אבל ישראל צריך תכסף...
^ישראל יקבל הרבה יותר כסף מאליאב בחוץ.
^^אם כבר,אני חושבת שמה שהוריד לו,זה שהוא יצא עם מגי בזמן שהיה לה חבר.נכון שעקרונית גם מגי אשמה,אבל הוא ידע שיש לה חבר וזה חא היה יפה.
יש לו מלא קעקועים והם עולים הרבה כסף. מה אתם חושבים שהוא הומלס? ולא מכריזים על זוכה לפי המצב הכלכלי שלו. לפי דעתי מגיע לאליאב
אנונימית
אני