6 תשובות
תשלח איזה עובד להביא לו תקפה ביד
אולי זאת מתיחה, אתה יכול או לקרוא לו בשם שלו או לקרוא רק "מצב" בלי חירום..
זה כמו בפרק של צומת מילר
תגיד : בן אדם בשם "מצב חירום" נא לבוא
שואל השאלה:
אנשים יחשבו שיש מצב חירום ומשהו קרה.
אנונימי
תקרא לו בשם שהוא אמר,מה אכפת לך?