6 תשובות
שולחיל הודעה למוכר
אם הוא לא נותי לך מענה את פונה לאיביי עצמו
אם הוא לא נותי לך מענה את פונה לאיביי עצמו
בגלל זה חשוב שכאשר את מזמינה מהאינטרנט תדאגי שאחרי גג שבוע שולחים לך מספר מעקב של החבילה
לבקש החזר כספי מהמוכר, אם הוא מסרב - איביי מתערבים וקובעים אם מגיע לך החזר כספי או לא.
כשלי זה קרה לא עשיתי כלום...
אולי אבא שלי כתב להם אבל לא בטוחה.
אולי אבא שלי כתב להם אבל לא בטוחה.
את יכולה לדבר עם המוכר, להגיד לו שהחבילה לא מגיעה ולבקש ממנו החזר כספי/שישלח את החבילה שוב.
אם לא ילך כל מה שאמרו לך, פעם הבאה תשלמי באיביי דרך פייפל
כל הפעמים שהדברים שלי לא הגיעו הם החזירו לי את הכסף
כל הפעמים שהדברים שלי לא הגיעו הם החזירו לי את הכסף
באותו הנושא: