6 תשובות
שולחיל הודעה למוכר
אם הוא לא נותי לך מענה את פונה לאיביי עצמו
בגלל זה חשוב שכאשר את מזמינה מהאינטרנט תדאגי שאחרי גג שבוע שולחים לך מספר מעקב של החבילה
לבקש החזר כספי מהמוכר, אם הוא מסרב - איביי מתערבים וקובעים אם מגיע לך החזר כספי או לא.
Aro
כשלי זה קרה לא עשיתי כלום...

אולי אבא שלי כתב להם אבל לא בטוחה.
את יכולה לדבר עם המוכר, להגיד לו שהחבילה לא מגיעה ולבקש ממנו החזר כספי/שישלח את החבילה שוב.
אם לא ילך כל מה שאמרו לך, פעם הבאה תשלמי באיביי דרך פייפל
כל הפעמים שהדברים שלי לא הגיעו הם החזירו לי את הכסף