11 תשובות
אובר ביטחון עצמי
כי הם חיים בסרט
אני גאה באנשים כאלה זה עדיף מאשר להיות חסר ביטחון(כמוני)
אוהבים את איך שהם נראים לא רואה בעיה בזה
אוהבים את עצמם
xm1
שואל השאלה:
אבל יש הרבה חיים בסרט קשה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתכוון בהגזצה
אנונימי
יש את האלה שמגזימים ויורדים על אחרים אבל כל עוד הם לא פוגעים באף אחד אין בעיה
אוהבים את עצמם.
שואל השאלה:
אני רואה הרבה חיים בסרט בחיים שלי לא שאני חתיך כן? אבל יש חיים בסרט אני רואה ויש את אלה שמודעים לעצמם וזה יכול להיות גם חתיכים
אנונימי
כי הם אוהבים את עצמם
אנונימית