התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על שבח מופת?
1 בספטמבר 2018, 13:50
תל אביב
שבח מופת
תשובה אחת
וואלה אחלה מקום
H
Headless
באותו הנושא:
אתם חושבים שממוצע 87.6 בכיתה ח מופת זה טוב? אני לא אפגע אם אתם לא חושבים שזה טוב?
תנו דמות מופת ששינתה את העולם אני חייבת להכין מצגת עליה
איך זה הגיוני שאני בכיתה ח' במופת ויש לי 40 שעות בשבוע! ואחותי בכיתה י' במופת ויש לה רק 25 שעות???
התקבלתי למופת,וראיתי שהרבה כתבו שמופת זה מעפן וחרטא ואני די התבאסתי.
מישהו עשה את המבחן של כיתה ט' מופת, תחילת שנה במתמטיקה?
היי, אני צריכה לבחור דמות מופת.. בחרתי ביצחק רבין כדמות המופת שלי אבל התחרטתי למישהו יש הצעות אין לי דמות מופת..
באיזה תיכונים בראשון לציון יש גם כיתת מופת וגם מגמת מחול ואמנות?
מה זה כיתת מופת?
יש לי עבודה על דמויות מופת מי יכול להציע לי דמות מופת?
מי עוד בכיתה ח' מופת וחורש למבחן מופת מחר חח?
עשיתי מבחן קבלה לכיתת מופת כיתה ח', מה הציון העובר?