9 תשובות
ילדה עם טעם טוב למוזיקה :)
שואל השאלה:
תודה ואני הולכת לקונצרטים כאלה מאז גיל 10.
אנונימית
תשמעי את זה, תגידי לי מה את חושבת על זה.
אנונימית
כן, פשוט המנגינה בפרק הזה הייתה כל כך יפה. ועכשיו אני לא מצליחה להפסיק לשמוע את זה.
אנונימית
לא מוזר
היא כנראה מישהי תרבותית ומעניינת
שהיא כמוני
קצת ישנה הייתי אומרת
שיש לך נשמה זקנה
מגניב
נשמעת מגניבה והייתי שמח להכיר אותה