נפגשנו דרך חברים משותפים לפני בערך חצי שנה ודיברנו קצת (לא היה הרבה מעבר) ומאז מידי פעם יצא לי לחשוב עליו (לא עשיתי עם זה כלום) לפני בערך חודשיים נפגשנו שוב כמה פעמים עם אותם חברים והתחלנו לדבר יותר ויותר, אפילו נפגשנו לבד כמה פעמים וממש התקרבנו בסופו של דבר הבנתי שהוא בקטע שלי (גם אני סוג של הייתי בשלו) אבל אז עוד לא הכרתי אותו מספיק ולא רציתי להמשיך את זה טעות); חשבתי שעשיתי את הדבר הנכון אבל מאכז אני כל הזמן מצטערת שאמרתי לא ושהיה יכול להיות לנו קיץ מדהים ביחד אבל אני די בטוחה שהוא המשיך הלאה
אנחנו די דומים אבל אני לא בטוחה שאם יקרה ביננו משהו זה ימשך הרבה זמן (הוא לא הבן אדם שהייתי רוצה בדרך כלל) אז אני מתלבטת אם כן לנסות לחזור לדבר איתו ( אני לא ממש יודעת איך) או שלנסות לשכוח את זה- מה שביינתיים לא עבד כבר חודשיים אני עולה ליא מחר ואני מפחדת שאני אחשוב על זה כל היום במקום להתרכז בשיעורים