3 תשובות
זה מזכיר לי את הימים הטובים... (לפני שהתגייסתי)
קצת, בתור אחת שסיימה בית ספר הייתי רוצה קצת הפסקה מלחשוב עליו, אבל לא הייתה שעה שלא הופיעה פה שאלה על לוק ליום הראשון של הלימודים.
אבל אחרי הכל בשביל זה נועד האתר, אנשים בלחץ עכשיו.
לא כזה חופר כי אני חושב על זה שאני סיימתי לפני כמה חודשים ללמוד ונחמד לשמוע חוויות של אחרים