80 תשובות
נגד
נגד !!הם בדיוק כמונו לא מבינה למה להפלות
נגד
לקחת מבן אדם את הזכות להיות הורה ולגדל ילד זה נורא
{zZ
הכוונה היא האם את נגד או בעד שלא יהיו ללהטבים ילדים
אני נגד כי אני רוצה שיהיה להם
שואל השאלה:
תפרטו אבל יותר..
(למה את רוצים שיהיה להם ) וזהו..
אנונימית
אני רוצה שיהיו להם כי למה לסטרייטים מותר וללהטבים אסור אני בעד שיוויון זכויות
נגד (כאילו לדעתי צריך להיות לקהילה)
הם בני אדם כמונו,זה שהמשיכה שלהם שונה זה לא אומר.
יש גברים מדהימים שנמשכים לגברים ונשים מדהימות שנמשכות לנשים.
יש מלא ילדים שיש להם אמא ואבא ולא טוב להם במשםחה,ההורים מכים,מקללים,וכדומה.
יש אנשים שהחלום שלהם זה ילד,לקחת מהם את הזכות הזאת זה לדעתי חד משמעית לא יפה.
בעד בעד בעד בעד
בעד ביבי.
מוזמנת להביא לי את המינוס שלי ומצטערת(לא כלכך) לבאס(:
שיואו כמה מינוסים נשבעת אני סלבב של סטיפס אני יכולה למות בשקטט
אה חחח חחח חחח אופס
תודה חיים שלי
נגד ביבי, בעד שיהיו לקהילה הלהטבית ילדים.
זוגות חד מיניים יכולים להיות הורים מדהימים! כל המחקרים מוכיחים שהילדים שלהם מאושרים באותה מידה כמו ילדים של הורים סטרייטים.
ילד לא צריך אבא ואמא, הוא צריך הורים שאוהבים אותו ורוצים אותו!
ממש מעצבן אותי שאומרים שילד להורים להטבים יגדל להיות עם בעיות נפשיות (כי הורים סטרייטים מעולם לא דפקו ילד) או שיגדל להיות גיי (כמו שלהורים סטרייטים נולדים רק ילדים סטרייטים *ציניות*) זה פשוט מפגר!
נגד דעתו
אנונימית
מצד אחד מגיע להם ילדים
מצד שני מי ירצה לגדול ככה
נגד. איזה סיבה יש לא?
ילד צריך זוג הורים אוהבים, לא זוג הורים סטרייטים.
אתם מוזמנים להכנס לעמוד של כאן בפייסבוק הם עשו סרטון שמדברים שם ילדים של הורים מיניים
בטח שנגד .
מה השאלה בכלל הוא אשכרה שולל מהם את הזכות להביא ילדים.
ביבי מטומטם כל מילה שיוצאת לו מהפה היא טמטום מוחלט. אנחנו בשנות ה2000 כל העולם כבר התקדם ורק אותנו מובילים ממשלה של שקרנים שמורכבת מביבי, שוחד, אורן חזן ודוסים שחושבים שהמדינה שלהם כי אנחנו עדיין בתנך.
אני בעד הלהטב.
חלק מהתשובות פה כל כך מטופשות שזה עצוב...
ולשאלה- נגד (נגד ביבי)
אנונימית
אני לא בעד, וגם אני לא נגד יש יותר צרות במדינה שלנו בזה לא צריך להתעסק יותר מידי, עשו מזה פרסום נוראי
אנונימית
ביבי לא כזה מתנגד גדול, סתם אילוצים קואליציונים. אני בעד בכל מקרה
עריכה: אופס קראתי לא נכון, בעד הלהטבים לא בעד ביבי חח
אנחנו ב2018 אנשים מהזה התגובות המטומטמות האלה?!
תגידו לי לכל המתנגדים ללהטבים מה עדיף? שילד יגדל יתום ובמחשבה שאף אחד לא אוהב אותו או שיגדל אצל זוג הורים שיאהבו אותו ללא תנאים וידע כמה הם התעמצו כדי לקבל אותו?
נגד!!!! הוא מונע ממלא ילדים לקבל בית טוב שלא בהכרח יקבלו אצל זוג של סטרייטים.
חוץ מזה לעולם מגיעות אותן הזכויות בלי קשר לנטיותיהם המניות.
נגד. איזו הצדקה מוסרית יש לזה? איזו בעיה מוסרית יש במשפחות חד מיניות?
בעד ילדים ללהטבים
xm1
כל אחד ודעתו...
נגד
בעד ילדים לכולם. כולנו שווים.
אני כל כך נגד. מי קבע שהזוג "הנורמאלי"
זה בן ובת?
היום העולם שלנו מקבל כל כך הרבה מינים וצבעים וגזעים, מגיע לאנשים האלה להקים משפחה כמו שהם רוצים, בלי קשר לבן הזוג שלהם, למשיכה המינית שלהם או למה שיש להם בין הרגליים.
אנונימית
בעד להשאיר את העולם כמה שיותר קרוב לשפיות, ולא לתת לגיטימציה לזוגות חד מיניים להביא ילדים..
שואל השאלה:
אנחנו בחמות
אנונימית
נגד
מה, אם אני אוהבת בחורות אסור שיהיו לי ילדים? למה? כי זה מוזר? כי זה שונה?
בכלל, יכול להיות שזוג גייז/לסביות יהיו הורים הרבה יותר טובים מהורים סטרייטים ספציפיים, כי הם יהיו יותר מקבלים ומבינים וליברליים, והם עצמם כנראה יעריכו את הילדים שלהם הרבה הרבה יותר כי הם צריכים להפוך עולמות בשביל לאמץ

וגם איזה דבר טוב יותר אפשר לעשות בשביל ילד יתום מאשר לאמץ אותו? מה עדיף, שהוא יחיה במשפחת אומנה עם עוד חמישה או עשרה ילדים ולא יקבל את כל החום והאהבה שילדים זקוקים להם? כי אני בטוחה שממש יהיה אכפת לילד יתום שגר בבית אומנה כל החיים שלו ואף פעם לא שמו לב אליו או נתנו לו חשיבות ואהבה הורית אם זוג גייז או לסביות יאמץ אותו.

ברצינות מה אנחנו בגן, חשבתי שכבר עברנו את השלב של לא להבין את מי ששונה
כאילו תראו במה הפוליטיקאים מתעסקים
יש עוני, רעב, מצב ביטחוני על הפנים, אז יופי, בואו נתפס לקטנות ונריב ונפלג חצי מדינה, למה לא.
כי זה נורא קריטי עכשיו לא לאפשר לאנשים לאמץ או לעשות פונדקאות או להתחתן
נגד. לכל אדם הזכות להיות הורה, תהיה נטייתו המינית אשר תהיה. בתנאי שהוא יכול לספק לילד שלו תנאים כלכליים נוחים והכלה רגשית מתאימה לצמיחה אופטימלית. ביבי אינו אלוהים וגם אם יעשה כזה חוק, מי שרוצה ילדים יביא ילדים על אפו ועל חמתו
שואל השאלה:
אני גם נגד
אני חושבת שלכולם מגיע ילדים
אנונימית
בעד
אנונימית
נגד
למה לא? הוא היה רוצה שלא היו נותנים לו ילדים
רק על זה פעם הבאה אני בוחר באובמה
נגד, מה כואב לאנשים לתת גם להם את זכות ההורות?
ניטרלי.
אני בעד חופש וליברליזם, אבל יש עם הנושא הזה בעייתיות מסוימת (פונדקאות, גידול ילדים וכ')
אותי אישית הנושא לא כל כך מעניין.
אנונימי
ממש לא
זה שהם מיוחדים זה אומר שלא מגיעה להם משפחה?
נגד!!
אנחנו צריכים לחיות במדינה שווה ללא הבדל דת גזע צבע או מין.
החוק הזה זה הפלייה לכל דבר.
יש הורים מהקהילה הלטבית שיכולים להיות הורים טובים ברמה אחרת, שהילדים שלהם יהיו מאושרים.
וזה גם מה שייקרה אם המדינה תתעורר על עצמה.
הם לא שונים מאיתנו בשום דבר חוץ מהנטייה המינית שלהם. הם בני אדם בדיוק כמו כל אחד..
אני יכולה להגיד שיש לי ידיד הומו והוא יהיה אבא נפלא.
בהצלחה ושנה טובה לכולם ;)
בעד... למה שהורים שלא יכולים להביא ילדים כי באמת יש להם בעיה פיזית ולא סתם כי הם החליטו ליהיות להטבים יחכו יותר זמן בתור לקבל ילד
נגד
אני באמת לא מוצאת סיבה למה הם לא צריכים ילדים
נגד כי אני חלק מהם
אני לא הייתי רוצה לחיות אם שני הורים מאותו מין
אני בעד ביבי ובעד החוק.
חד משמעית.

לזוג הורים להט"בים אין ולא אמורה להיות הזכות לגדל ילדים, לא ע"י אימוץ ולא ע"י אם פונדקאית.

וזה לא שאני מעוניין לשלול מהם משהו שיש להם, או שהיה אמור להיות להם... פשוט מראש לא מגיע להם את הזכות הזו.
זו זכות ששמורה לזוגות בריאים ותקינים בלבד, שמורכבים מגבר ואישה, שאלו התנאים האידיאליים לגידול ילד בצורה טבעית ונכונה.


עכשיו
ככה, יש לי פה כמה שאלות.

תגובה שנייה, כתבת ש"הם בדיוק כמונו".
אם הם בדיוק כמונו, ולכן אין סיבה להפלות, תוכלי להסביר לי בבקשה למה הם עושים מצעדי גאווה בכל מקום?
למה הם מבליטים את הנטייה המינית שלהם (שכל כך נורמלית ורגילה הרי) ודוחפים את דעתם לכל חור?
למה להם לעשות את זה? הם רגילים לגמרי.

סלחי לי, אבל לאדם שהוא בדיוק כמו כולם, אין שום סיבה לעשות הפגנות ומצעדים על כך שהוא כמו כולם, אוקי?

ובואי רגע נדבר על הדרך שבה הם כביכול רוצים להשיג שוויון והכרה בכך שהם "נורמלים" (הם לא), אבל בפועל הם בעצם צועקים "אנחנו שונים".

אם אני הייתי רוצה לחתור לשוויון זכויות אפילו שאני שונה משאר האולוסיה, נראה לך שהיית רואה אותי רוקד עם תחתון ורוד על משאית באמצע הרחוב ומנענע את הישבן וחופן את איבר המין שלי מול מאות אלפי אנשים בטלוויזיה?
באמת נראה לך שזו הדרך?
זה גועל נפש, וזה דוחה, וזה פרובוקטיבי, וזה לעולם לא ישיג את המטרה שהם רוצים.

הם יורים לעצמם בגלגלים, נראה שהם בסה''כ נהנים מתשומת הלב התקשורתית ומדעת הקהל, אבל עדיין רוב הציבור בישראל נגעל מהם ולא מעוניין לתת להם זכויות.

תגובה שלישית, איך זה בדיוק לקחת מהם זכויות?
הין להם את הזכויות האלו פעם ושללו מהם את זה? לא!

מראש לא היו להם כאלה זכויות, וגם לא מגיע להם, ולכן מדובר באי נתינת זכויות לאנשים שמעולם לא היו להם אותן ואני מקווה שגם לא יהיו.
אין כאן שום לקיחת זכויות מאף אחד.

בלה בלה בלה בלה שאר התגובות, מלל חסר משמעות, שטויות ריקות מתוכן, סיסמאות עלובות ונבובות, כולם חוזרים כמו תוכים על משפטי מפתח מהתקשורת....

ושוב תגובה של חד קרן סגול, זו מהתגובה השנייה, הפעם טוענת שאנחנו כבר ב-2018, אז מה התגובות המטומטמות האלה...

בואי תגידי לי רגע, גברת "מודרנית ונאורה ומשכילה" שכמותך, מה ההבדל בין שנת 2018 לשנת 2017?
הרי גם בשנת 2017 צעקתם "הלו כבר 2017, מה נהיה עם אנשים שעוד חושבים ככה".
ומה ההבדל בין 2017 ל-2016?
וכן עוד אחורה ועוד אחורה, ואפשר להגיע גם ל-1800 אם תרצי או לכל שנה אחרת.
מה ההבדל עם כל שנה שעוברת?

האם את חושבת שהמוח שלנו עובר איזושהיא אבולוציה ומשנה לשנה הוא אמור להיבהל מהדעות הקודמות שלו, לזנוח אותן, ולפתח מהר דעות חדשות שמתאימות לשנה העדכנית?
לא הבנתי מה זה אומר שכבר 2018.
האם אנחנו צריכים כל הזמן לשנות את דעתנו בהתאם לשנה?
זה נשמע לך הגיוני שהדעה שלי אמורה להיות קשורה לשנה בלוח?
זה אחלה, ש-2018 ועוד מעט תצעקו שכבר 2019, ואז מה?
מה יהיה שונה אז מהיום?
מה ההבדל בין עכשיו לעוד שנה חוץ מכך שהמספר התחלף בתאריך?
מה השתנה?
מה אמור להצדיק היום דברים שהם סטייה מינית אבל פעם לא היה מספיק כדי להצדיק את זה?
האם לדעתך המוסר שלנו משתנה עם השנים?
האם לדעתך דברים שהיו פעם אסורים פתאום צריכים להיות מותרים רק כי השתנתה השנה וכי לדעתך אלו דברים שאמורים להיות מותרים?

אם כן, זאת אומרת שעוד כמה שנים גם זואופיליה תהיה מותרת? ופדופיליה גם?

למה לא בעצם, הרי נתקדם עם הזמן...
נהיה מודרניים יותר, לא ככה?
נתיר לבן אדם להתחתן עם סוס או עם פרה אם הוא ירצה, או עם ילדה בת 3, למה לא...

"אהבה זאת אהבה", לא?
"מה אכפת לי למה הוא נמשך? זו רק נטייה מינית".
"לחשוב להפלות אותו בגלל זה? חלילה!"

(ציניות)

מה זה אומר שהתחלפה שנה, מה?
מה זה אומר שעברה מאה?
או שעבר אלף?

את רואה אותי אומר, הלו, כבר 2018, למה אנשים עדיין לובשים בגדים?!
בגדים זה כזה ישן ופרימיטיבי, איזה דעות קדומות יש למי שלובש בגדים, תעזבו אתכם מהמנהגים הישנים האלה שאבד עליהם הכלח, אנחנו מודרניים, כבר 2018!"

לא, את לא רואה אותי אומר את זה, כי אין שום קשר בין השנה שבה אנחנו נמצאים לגבולות של מותר ואסור, של מה הגיוני ומה לא, מה נכון ומה לא, מה מוסרי ומה לא, וכו'
רק אתם אלו שאיבדתם את הגבולות לחלוטין.

אני לא מצליח להבין את הטענה הזו של "כבר 2018".
ניסיתם פעם לחשוב מה זה אומר, או שאתם עסוקים בלאכול את החרא של התקשורת? אל תשכחו סכין ומזלג אם כן.
נמאס לי מההתייפייפות הזו. לא אומרת שאין להם זכות להיות הורים, להפך. אבל ככל שנותנים לזה יותר לגיטימציה, דור העתיד יאבד צלם אנוש.
אולי לכם תהיה יכולת הכלה של ילדים כאלו, לא לי. האנושות היא אותה אנושות איך ייתכן שבכמה שנים האחרונות ככל שיש לנושא הלהט"ב מודעות חברתית גדולה יותר, הקהילה הכפילה ואפ שילשה את עצמה??
ככ נגד. זו אפליה והומופוביה תרתי משמע.
גם בלי החוק הזה, אני ממש אבל ממש לא אוהבת את נתניהו. הוא הבטיח. הבטיח!! שיהיה מותר לאמץ או לגשת לפונדקאית. פאקינג הבטיח. הוא אמר שאין לו בעיה בכלל. בהחלטה של רגע הוא מבטל את זה. באיזו זכות? בגלל שהוא ראש ממשלה? ממש לא. זה לא מקנה לו את הזכות לפעול האפליה, גזענות והומופוביה. זה שהוא ראש ממשלה רק אומר שיש לו אחריות. הוא אזרח במדינה הזאת בדיוק כמוני וכמו הראל סקעת.
לא יודעת מה איתכם, אני מתביישת במדינה הזאת, באנשים שמייצגים אותה ובדרך שחלק מהאנשים מביעים את דעתם.
לנתניהו לא מגיעה הזכות לייצג את המדינה הזאת!! בן אדם כזה אמור להפוך את המדינה לטובה יותר, לא לגרועה יותר.
ברגע שההחלטה של נתניהו נגד הפונדקאות יצאה, התביישתי בו, התביישתי במדינה שלנו והבטחתי לעצמי שאני לא אגור פה אחרי הצבא.
אנונימית
broken vacuum
קודם כל את/ה סותר/ת את עצמך.
דבר שני, זו בדיוק הבעיה. נתניהו *כן* מונע מהם אתזה.
דבר שלישי, את/ה יודע/ת איך פונדקאות עובדת בכלל?
אנונימית
לנתניהו לא מגיעה הזכות לייצג את המדינה? את חיה בסרט אה? לא היה ולא יהיה ראש ממשלה כמו ביבי המלך. בעלדיו מזמן לא היית פה,תתעוררי דחוף מאמי. אם את לא מבינה בפוליטיקה תחסכי,על סמך חוק מסכן את לא יכולה להגיד שאין לו זכות לייצג את המדינה.
שמחה שהבטחת לעצמך את ההבטחה הזו.
בעד!
אנונימית
אני בעד שהלהטבים יכולו גם להביא ילדים זה לא משנה העדפה המינית של אותו בן אדם כל בן אדם בהשאר הוא יש זכות להביא ילדים לעולם.
ואם אחד מהילדים שלו יהיו הומאים/לסביות היה נותן לזה אישור רק בגלל הילדים שלו
בעד .
*אין שום סיבה הגיונית* למה שלהטב"ים לא יוכלו לאמץ/פונדקאית.
ואם יש אחת כזאת זה כבר קשור לבן אדם *מסויים* באופן אישי אליו ולא לכל קהילת הלהט"ב באופן כללי.
"חריף אש", בוא אני אסביר לך כמה דברים.
הם/ן עושים/ות את מצעד הגאווה בתקווה שזה יהיה המצעד האחרון, בתקווה שאשכרה כולם יקבלו אותם כמו שהם/ן. בתקווה שהם/ן יוכלו ללכת בגאווה ברחוב עם בן/ת הזוג שלהם/ן יד ביד, ללא פחד מהתגובות כמו, "סטייה של הטבע", "מה אתם הולכים ככה מול ילדים קטנים". הם רוקדים ככה ברחובות כי זה יום אחד בשנה שהם מרגישים שהם יכולים להציג בגאווה את עצמם, כי הם רוצים להראות שלמרות הכל הם חזקים ולא נפגעים. למרות שזה לא כזה נכון. יותר מדי אנשים מהקהילה הגאה התאבדו, רצחו אותם בגלל שהם מהקהילה.
וכן, אהבה זו פאקינג אהבה. לא משנה מה אתה ולא משנה מי אתה יש לך את הזכות להיות עם מי שאתה אוהב, לא משנה גיל, דת, צבע, גזע, מין, נטיות מיניות וכל דבר אחר שאתה יכול לחשוב עליו.

למה לא מגיע להם זכויות? כי "זו סטייה של הטבע"? כי זה "בושה ומגעיל לראות אנשים כאלה"?
בדיוק כמו שאתה יכול ללכת עם בת הזוג שלך ברחוב, גם הם יכולים.
תאר לעצמך שאתה ובת הזוג שלך הייתם הולכים ברחוב ונתקלים בדברים כמו:
"סטייה של הטבע, מי יצר אתכם??"
"מגעילים, באיזו זכות אתם הולכים יד ביד ברחוב מול ילדים קטנים?? הם לא צריכים לראות את הסטיות שלכם!!"
"חולי נפש סוטים, מקומכם בבית משוגעים!!" וכו'.
אני לא מסוגלת לחשוב על זה שכשאני אלך ברחוב מחזיקה ידיים עם מישהו אנשים יגיבו ככה. זה מצמרר אותי לגמרי, אני מדברת ברצינות שאני הייתי מתאבדת. 6829 פעמים אם הייתי יכולה.

זה שאתה לא מקבל אותם לא נותן לך את הזכות להגיד שלהם אין זכויות.

תאר לך עולם מקביל, לא מקבלים הטרוסקסואלים. כולם מהקהילה הגאה, סגורים בדעות שלהם שהטרוסקסואלים זו סטייה של הטבע. אתה היחיד שאוהב בנות. תאר לעצמך את התגובות. מה היית עושה?

זו לא "סטייה" כמו שזכר שאוהב נקבה וההפך זו לא סטייה.

(חייבת לציין שכתבת את הדעה שלך ממש יפה)
(אם טעיתי ואת בת אז מצטערת לול)
אנונימית
אה, כן, נתניהו לא היה ולא יהיה מלך (תודה לאל)
זה לא "על סמך חוק מסכן", זה על איך שהוא מתנהל ופועל בכללי.
אני מבינה יותר ממה שאתם חושבים.
וגם אני שמחה שהבטחתי לעצמי אתזה.
אני ערה, יותר מדי זמן. חיה בסרט אני לא, ובלעדיו אנשים היו בחיים.
אנונימית
אני קוראת את התגובות ההומופוביות כאן ומה זה נהנית, באמת
למרות אהבתי יותר את התגובות היותר מקבלות וחיוביות
מכירים את ניקי סטיוארט? אם אתם מכירים אותה אתם בטח יודעים שיש לה שתי אימהות, וההומופובים שמכירים אותה בטח יצאו מהערוץ שלה בגועל, כדי לא לנסות אפילו לראות את "הלסבית המטונפטת הזאת שבטוח תלך אחרי האימהות שלה", נכון? אז תנו לי לחדש לכם משהו: היא יצאה ממש בסדר! יש לה חברים וחיים ואנשים שאוהבים אותה למרות שהיא חיה בבית הו-כה נורא ולא נורמלי ומוזר וחריג.

עלתה לי מחשבה לאחרונה; 'עוד שניים שלושה דורות יהיו כבר סבא וסבא! או סבתא וסבתא!' ועכשיו אני מבינה שזה לא ייקח שניים שלושה דורות, אלא חמישה... או עשרה... או עשרים. כי כרגע, בניגוד למה שחשבתי, אנשים עדיין לא מקבלים את הקהילה.
ומה אני אומרת דורות, ולא שנים (מר חריף אש)? כי כן, אתה צודק, לא הרבה הולך להשתנות בעוד שנה. גם לא בעוד שנתיים וגם לא בעוד חמש שנים. אני מדברת על דורות כי כשאנחנו נהיה דור גיל הרבעים, אנחנו - דור הנוער של היום - שלפי התגובות כאן (שאולי קצת חצויות, אבל גם זה שיפור) זה דור הרבה יותר מקבל ומודע מהדורות הקודמים, אנחנו נעשה את השינוי. ועוד חמישה עשורים, או שישה או שבעה, יהיה לנו גם ראש ממשלה לא הומופוב. ולאחר עוד שני עשורים גם שאר חברי הכנסת והקואליציה לא יהיו הומופובים. זה כן עניין של זמן. אני מניחה שהומופובים לא יכולים לראות את זה, כי הם כנראה יחנכו את הילדים שלהם להיות גם הם הומופובים, אבל אל דאגה - בגלל שאנחנו דור העתיד, אנחנו נגדל את הילדים שלנו כראות עינינו, וכל דור יגדל להיות יותר מקבל מהקודם, ויום אחד, אולי עוד מאה או מאתיים שנים, או אלף שנים, כולם כבר יצליחו להבין וינסו לקבל את השונים מהם. וזה רק בישראל. והאמת, אני, בתור ישראלית שגאה להיות ישראלית, לא כל כך דחוף לי השוויון העולמי כל עוד בבית שלי מתרחשת אפליה כל כך קשה.
אז כן, עוד כמה שנים - או עוד הרבה יותר זמן - אנשים יהיו יותר מקבלים. למה? כי ככה *אנחנו* נחנך אותם. וככה הם יחנכו את הילדים שלהם, אתם תראו. ואז, אולי בשנות ה5000, כבר יהיו סבא וסבא. או סבתא וסבתא.
איי רסט מיי קייס
אנונימית
ברוך ה' הוא מלך כפרה שלי,והוא נשאר לכם לכולכם מול העניים לעוד הרבה שנים,לפחות עד שתעברי מפה(:
בנתיים חוץ מלהגיד שביבי הוא ראש ממשלמה גרוע את לא אומרת כלום,אז מבינה? לא..
בלעדיו המדינה שלנו לא הייתה קיימת, כנראה שעוד לא התעוררת..
אנונימית, אני חושבת שיקח לנו הרבה יותר זמן מחמישה עשורים.
תחשבי שאנשים עם דעות פחות מקבלות יגידו אתסה לילדים שלהם, והם לא יטרחו לבדוק את הצד השני, כי הרי זה ההורים שלהם והם תמיד צודקים. וככה זה ימשיך, וימשיך.
אני לא אומרת שאין סיכוי שהילדים כן יטרחו לבדוק והכל, כי אני ככה. ההורים שלי ממש לא מקבלים את האחר ואני לא יכולה להגיד כלום מחשש שיעיפן אותי מהבית כמה שיותר מוקדם.
אנונימית
זה לא ספציפית ביבי

בשנת 99 נוסף סעיף לחוק האימוץ אשר אומר כי ילד יוכל להיות מואמץ גם על ידי ההורה הביולוגי כאשר ההורה השני אינו. חוק זה נותן הכרה לצד הלא פונדקאי לחזקה על בנו

ב2008 הורחב סעיף זה ונתן זכות אימוץ גם לזוגות המוכרים בציבור אשר אינם ההורים הביולוגיים של התינוק לאמץ


ב2009 הוצע על ידי ח"כ נסים זאב תיקון לחוק, אשר מבטל הרחבה זאת. נסים זאב הוא חבר ש"ס, לא ליכוד


חשוב להבהיר שהצעת החוק לא עברה. כמו כן שיש טענות נכונות בהצעה. הטענה העיקרית הינה שאימוץ זה יפגע בילד, שיגדל למשפחה אשר רוב החברה הישראלית רואה בה דבר אנורמטיבי. ולכן הילד יגדל בחברה שתראה אותו כעש ללעג
נגד ההחלטה שלו.
ישראל מדינה דמוקרטית. אחת הזכויות הבסיסיות של אדם במדינה דמוקרטית היא הזכות לשיוויון.
מעבר לזה, שברמה הכי אנושית שיש, פשוט למה לא?
הם בני אדם, גבר וגבר ואישה ואישה הם זוג כמו שגבר ואישה עם זוג.
יש כל כך הרבה אנשים רבים שמביאים ילדים לעולם ומתעללים בהם ולא נותנים להם את החיים שמגיעים להם. ובאותו זמן, אנשים טובים שרוצים ילדים ורוצים לגדל אותם כמו שמגיע לילדים לגדול. ולא מאפשרים להם.. לאן הגענו?
אני מקווה שזה יהיה חמישה עשורים, אבל כמו שאמרתי לאורך כל הצגת הדעה שלי, אני יודעת שזה הולך לקחת המון המון זמן ^
ואני רוצה לציין שהקהילה הגאה היא לא קהילה קטנה בכלל. אני ראיתי סקר באינסטגרם שמישהו עשה, זה היה עמוד מעריצים של משהו, הוא שאל כמה מהעוקבים שלו הם הטרוסקסואלים וכמה הם מקהילת הלהט"ב. בין 75%-81% היו להט"בים. וגם אם נעזוב את הנתון הזה, למרות שקהילת הלהט"ב לא יכולים להתרבות כי נטו לא מאפשרים להם, גייז ולסביות (וכל שאר הנטיות המיניות) יצוצו בכל מקום. ילדים להטב"ים יהיו להורים סטרייטים או לגייז או ללסביות או לקווירים או לפאנים. ואין מה לעשות! אני רק מניחה שהקהילה לא תגדל יותר מעכשיו, אבל כמו ששלושה-ארבעה דורות לפנינו היו כמעט כולם הומופובים, ותראו כמה הרבה יותר אנשים מקבלים יש בדור שלנו, אני מאמינה שעוד שלושה-אבעה דורות הדור יהיה אפילו יותר מקבל, אפילו אם רק בקצת.
אנונימית
נגד!! אהבה היא אהבה וגם ילדים מגיע לכל אדם בעולם!!
ברור שנגד, מה הקהילה הגאה הם לא בני אדם? לא מגיע להם הזכות לגדל ילדים או להתחתן רק בגלל העדפה מינית? זה מאד אבסורדי לדעתי.
אני בעד זה שיהיה לקהילות הלהטב"ים אפשרות להקים משפחות.
אני פשוט נגד השיטה של פונדקאות, אני חושבת שזה משהו שתלוי אך ורק באישה וזה ממש להפוך להיות מכונת ילדים רק בגלל שיש לה רחם ואני ממש לא מסכימה עם זה.
אם יש נשים שמסכימות לזה, זה כבר עניין שלהן, אבל אני חושבת שלקהילת הלהטב"ים צריכה להיות אפשרות לאמץ ילדים הרבה יותר בקלות ואם יש כאלו שמסכימים לפונדקאות אז כמובן שגם את זה מותר להם.
אני קצת בעד וקצת נגד
נגד, הם בני אדם בדיוק כמונו, מגיע להם את אותם הזכויות שיש לנו!
בעד!אם הם לא יכולים להביא ילדים בעצמם כנראה שהם לא צריכים
נגד
הם בני אדם בידיוק כמונו
יש להם זכויות כבני אדם
ותחשבו שהם גם מאמצים ילדים שאין להם הורים
ונותנים להם אהבה ומגדלים אותם
מה זה משנה אמא ואבא או אבא ואבא
נגד.
אם אני בי, אסור שיהיו לי ילדים אם אתחתן עם בת? מה זה השטויות האלוו
לכל אחד יש זכות לגדל ילדים ולהיות זוג מאושר עם ילדים. שהממשלה הזו תיכחד כבר
אנונימית
ברור שנגד זה שצורת החיים שלהם שונה מחלק מהאנשים זה לא אומר שהם לא בני אדם ושאסור להם להקים משפחה
נגד ההחלטה של ביבי, להטבים בהחלט מסוגלים לגדל ילדים ואפילו מומלץ, החינוך שיקבלו סביר להניח יהיה חינוך לקבלת האחר והשונה. מה שכן אני חושבת שעניין הפונדקאות הוא מופקר, זה בדיוק כמו שאסור לעשות סחר באיברים.
יש לי חברה טובה אחת, היא אוהבת לצייר, הארי פוטר, לראות סרטים ולצלם סלפי (הרבה סלפי (כאילו יותר מידי סלפי)).
לא מזמן גיליתי שהיא גם לסבית.
אני גם יודעת שהיא בעתיד רוצה לאמץ ילדים, ולפי מה שראיתי, היא מאוד טובה עם ילדים.
אני מכירה באופן אישי עוד אנשים מהקהילה הגאה, ואני יכולה לומר לכם כאן ועכשיו: הם יהיו הורים הרבה יותר טובים מהרבה משפחות שראיתי ברחוב או שהייתי חלק מהן!

הם לא ימנעו מהם להיות עם מי שהם אוהבים
הם תמיד יהיו שם בשביל הילד
אין סיכוי שבעולם שהם יעשו דברים לא טובים ליד הילד
לגמרי אין סיכוי שהם ירעילו אותו עם כל הג'אנק פוד הזה שהורים רגילים נותנים לילדים שלהם, כי הרי הם נלחמו כדי להשיג אותו, אז הם חייבים להוכיח שהם מתאימים (יש הורים שמעשנים צמוד לילדים שלהם)
ואפילו לחלקם לא יחסר דמות "אבהית" או "אימהית", כי לפעמים אחד מההורים לוקח על עצמו את התפקיד הזה, או שהם יכולים לקבל את הדמות הזאת מדוד או דודה.

כואב לי שאנשים לא יכולים לראות שהם יכולים להיות הורים טובים, אולי אפילו יותר טובים מהורים הטרו. אפילו ההורים שלי, שלא חושבים שלהט"ב זה טבעי, יודעים שחלקם יכולים להיות הורים טובים.

תפתחו את עצמכם לאחר.
נגד
לכל בנאדם מגיע זכות להקים משפחה בלי קשר לנטייה המינית שלו
נגד. אין שום הגיון בחוק הזה
אגב ידעתם שיש חיות בטבע שלפעמים אוהבות את המין שלהן.

זה קורה הרבה עם דולפינים זכרים
לא אכפת לי כל כך.... זה העיניין שלהם. אבל כמובן שכאילו נגד ביבי זה עדיין משפחה וזה
נכון שזה לא עניין שלי. נכון שזה עניין שלהם. נכון שאני לא להטבית.
בכיתה ו רשמו לי בספר מחזור שאני "רודפת צדק". המחנכת התעקשה לרשום את זה. אני אלחם על הזכויות שלהם כי אני יודעת מה זה שלא מקבלים אותך בגלל מי שאתה, איך שאתה מתנהג, מתלבש, נראה וכו'.
כל עוד זה מוצדק לדעתי, אני אלחם. וכרגע, זה בין הדברים המוצדקים.
אנונימית
האנונימית שבתגובה מעלי ^
אני בדיוק כמוך
הוצאת לי אאת המילים מהפה
אני חושב שזה לא פר לא לתת ללהטבים לגדל ילד אבל אני אישית לא היתי רוצה לגדול אם הורים להטבים
לא ממש אכפת לי
כדאי שהם יאמצו ילדים כי יש המון ילדי אומנה וכדומה
ולכן כדאי.
למרות שהם גם רוצים את הזכות לילד מהזרע שלהם.