תשובה אחת
יב לא ממש לומדים אחרי חופשת פסח
זה לא שמסיימים ללמוד זה פשוט שבקושי באים לביהס וגם אם באים זה רק לתגבורים של בגרויות
זה לא שמסיימים ללמוד זה פשוט שבקושי באים לביהס וגם אם באים זה רק לתגבורים של בגרויות
באותו הנושא: