4 תשובות
אין לי מושג... אני כמוך..
אני חושבת שאת צריכה להתחיל להיות יותר זהירה בתגובות שלך,לחשוב פעמיים לפני שאת אומרת משהו ואם את מרגישה אפילו טיפה שזה עלול לפגוע בך בדרך כלשהי אל תגידי את זה או שתמצאי דרך אחרת להגיד את זה,אם משהו מפריע לך אל תהססי להגיד מה מפריע לך.אני הייתי כמוך פעם,הבנתי שזה לא הולך בגישה הזו אז פשוט שיניתי אותה.חשוב לי להגיד שאל תשתני לגמרי ו"תהרסי" את עצמך של עכשיו,תנסי לאזן את זה
שואל השאלה:
מהממת , תודה רבה
מהממת , תודה רבה
אנונימית
בשמחה:)
אם את צריכה עוד טיפים או דברים כאלה את מוזמנת לפנות אלי בפרטי ואני אנסה לחשוב על עוד:)
אם את צריכה עוד טיפים או דברים כאלה את מוזמנת לפנות אלי בפרטי ואני אנסה לחשוב על עוד:)
באותו הנושא: