3 תשובות
לא חייב אני לא עושה את זה (:
זה לא חובה, בדרך כלל שמים את הטלק כדי להרגיע את העור, אז אם יש לך עור רגיש, תשתמשי:)
אומרים שזה מפחית קצת מהכאב..
שווה לך לנסות:)