6 תשובות
כלום
אנונימית
מה הכוונה ב"מוצר פגום" מה היה לא טוב?
פשוט תשחררי את זה
שואל השאלה:
הייתי רוצה לשחרר, אבל בגלל שאני מרגישה שזה לא הוגן אני לא מסוגלת. שמעתי אלפי לקוחות שמתלוננים שהשירות לקוחות שלהם נורא!!!! והם צודקים!!

לפני שנה חזרתי מבית ספר וקניתי בואנו, השוקולד היה מקולקל לחלוטין ומרר ממש (וזה שוקולד לבן!!!) והוופל היה מסטיק.

עכשיו רני רוצה לדעת איזה זכויות יש לי בתור צרכנית.. אבל במכיוון שעברה שנה אני לא יודעת אם זה תקף עוד..
אנונימית
את צודקת. לי נשבר לשחרר כל הזמן ולתת לאנשים שעומדים מאחורי הפלאפון לא לעשות את העבודה שלהם. נמאס! על מה משלמים להם?! מוציאים מוצר פגום מהמפעל, למה אני צריכה לשלם עליו ולסבול?! לזרוק כסף לפח. אין לזה צורה. תכתבי להם מכתב ותשלחי ואם זה לא יעזור תבררי מי הדרג העליון שם ותפני אליו. זה לא עולה על שום דעת שהאנשים בשירות הלקוחות יעשו מה שעולה על רוחם ויסננו לקוחות שצריכים שירתמו לעזרתם, פשוט חוצפה. מי שלא מבין את המאבק הזה והאידיאולוגיה הזאת זה רק בגלל שכנראה הוא לא נתקל בהרבה מקרים כאלו
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם באמת יתייחסו לזה.. בהתחלה שחררתי מהם ואז באמת קיבלתי עצבים ושלחתי שוב מיילים והודעות וקיבלתי הודעה שזה יטופל וזה כמובן לא טופל ומפה מסננים בלי סוף!!
אנונימית