4 תשובות
כנראה בגלל שחלק מהתלמידים מזלזלים.
באמת לא הבנתי את זה.
אבל הכי קטע שבכיתה מדברים כמה שצריך לאהוב את כולם שווה בשווה
כי הם חראות
כי יש מורים פחות טובים ויש יותר טובים
באותו הנושא: