התחברות הרשמה

מצלמת סנפצאט בגאלקסי 9פלוס (המשך)

שאני נכנסת למצלמת סלפי בסנפצאט אז שאני מצלמת תמונה זה משנה את האיכות והצבע האמיתי של התמונה
אני לא יודעת אם זה משהו בהגדרות או כל דבר אחר אבל זה מצלם תמונות ממש מכוער בסנפצאט (במצלמת סלפי)
לעוד מישהו זה ככה? ואפשר לסדר את זה?
4 בספטמבר 2018, 15:09
מצלמותGalaxy    
2 תשובות
שואל השאלה:
וגם במצלמת סלפי של האינסטגרם זה ככה
אנונימית
בכללי סנאפצט ממש גרוע באנדרואיד. אם את רוצה הסבר עמוק למה אז בפרטי
T
The Living Legend
באותו הנושא:
איך הגאלקסי s8 פלוס? איך המצלמה? עדיף על אייפון 7 פלוס?
עוד מישהו שונא את המצלמה של גאלקסי ובכללי של אנדרואיד?
איך עושים צילום מסך בוידאו בגאלקסי s8 פלוס?
יש לי אייפון 8 פלוס והמצלמה שלו לא טובה יחסית לאייפון 8 פלוס אחרים, והמצלמה לא שרוטה או משהו כזה.. מה אפשר לעשות?
אייפון שש פלוס או גאלקסי 7?
איך אפשר לעלות מתוך המצלמה תמונה לסטורי בסנפצאט?
מה שווה יותר קניה הגאלקסי אס 8 פלוס או הגאלקסי נוט 8 החדש?
למישהו יש פה גאלקסי 9 פלוס?
לאייפון 7 פלוס ולאייפון 8 פלוס יש את אותה מצלמה?
אייפון 8 פלוס או גאלקסי אס 8 פלוס?
יש לי חברה שתמיד מצלמת אותי (המשך.)