6 תשובות
ברחוב כן
כן
אם הכוונה לחצי א - מדים מלאים ורק חולצה לא
אז אסור
יכולים להביא לך תלונה על זה
רק אל תעשי את זה בתחנות רכבת או תחנות מרכזיות שבהן יש רסרים ,מצ ונגדים
אז אסור
יכולים להביא לך תלונה על זה
רק אל תעשי את זה בתחנות רכבת או תחנות מרכזיות שבהן יש רסרים ,מצ ונגדים
שואל השאלה:
כן חצי א
אז לא הבנתי מותר או לא? כל אחד עונה אחרת
כן חצי א
אז לא הבנתי מותר או לא? כל אחד עונה אחרת
אנונימית
אסור , מניסיון
אני כמעט קיבלתי תלונה על זה
תשאלי גם מפקדים שלך אם את רוצה
אני כמעט קיבלתי תלונה על זה
תשאלי גם מפקדים שלך אם את רוצה